Naar boven

Heeft u vragen over de bestelling, de betaling, verzendtijden, het uitnodigen van vrienden of algemene vragen over Westwing? Wij hebben een lijst samengesteld met de meest voorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze klantenservice.

Algemene vragen
Wat is Westwing?
Waarom zijn de merkproducten zo voordelig?
Uw lidmaatschap
Hoe kan ik lid worden?
Is het lidmaatschap kosteloos?
Account & Nieuwsbrief
Hoe kan ik mijn nieuwsbriefinstellingen veranderen?
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
Hoe kan ik mijn e-mailadres veranderen?
Zijn mijn persoonsgegevens bij Westwing beschermd?
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
De aanbiedingen
Hoe werken de aanbiedingen bij Westwing?
Bestellen & orderstatus
Hoe kan ik bij Westwing bestellen?
Hoe lang is een product voor mij gereserveerd?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
Kan ik nadien meerdere bestellingen samenvoegen?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Betalen & Vouchers
Welke betalingsmogelijkheden heeft Westwing?
Zijn mijn betalingen en andere transacties bij u beschermd?
Waar vind ik mijn vouchers?
Hoe activeer ik mijn voucher?
Waar moet ik bij de vouchers op letten?
Wat gebeurt er met de voucher bij het retourneren van een product?
Bezorging
Hoelang duurt de levering van mijn bestelling?
Hoe verzendt Westwing de producten?
Hoe is de bezorging tijdens de vakantie?
Kan ik bij de expresslevering een tijdstip afspreken?
Kan ik de producten ook zelf afhalen?
Hoeveel kost de verzending?
Bezorgt Westwing ook buiten Nederland?
Retourneren
Hoe lang is mijn bedenktijd?
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Wanneer en hoe krijg ik mijn betaling terug?
Beschadiging of defect
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd of defect is?
Vrienden uitnodigen
Kan ik Westwing bij mijn vrienden aanbevelen?
Hoe nodig ik mijn vrienden uit?
Overige
Hoe kan ik u over problemen op de website berichten?
Ik zou graag met Westwing samenwerken, tot wie moet ik mij richten?
Hoe kom ik aan verdere informatie over de producten?
Heb ik bij Westwing garantie op mijn producten?
Waar kan ik de bedrijfsgegevens van Westwing vinden?
Tips & Feedback
Hoe en waar kan ik feedback geven?
Wat doet Westwing met mijn klacht?
Contact met Westwing
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Algemene vragen & onze antwoorden

  • Wat is Westwing?

    Westwing is Nederland's eerste shoppingclub voor Home & Living producten. Geregistreerde interieurfans krijgen bij Westwing een aanbod aan meubel- en woonaccessoires van exclusieve merken met kortingen die kunnen oplopen tot 70% van de aanbevolen verkoopprijs. Op vaste tijdstippen starten iedere dag tijdelijke aanbiedingen met een beperkte looptijd van enkele dagen.

    De toegang tot Westwing en de aanbiedingen zijn gelimiteerd: alleen geregistreerde leden hebben toegang tot de aangeboden producten. Alle producten worden zorgvuldig geselecteerd door een team van Home & Living experts van over de hele wereld.

    Daarnaast krijgen leden de toegang tot het hoogwaardige en stijlvolle online magazine boordevol decoratietips, binnenkijkers en andere inspirerende artikelen, waarmee u op een eenvoudige wijze uw huis kunt verfraaien.

  • Waarom zijn deze merkproducten zo voordelig?

    Westwing werkt direct met de leveranciers samen en kan zodoende kosten vermijden die ontstaan door tussenhandel, winkelruimte en verkooppersoneel. Westwing kan op deze manier haar klanten kortingen geven die oplopen tot 70% van de aanbevolen vaste verkoopprijs. De originaliteit van de producten is zo altijd gegarandeerd.

Uw lidmaatschap

  • Hoe kan ik lid worden?

    U kunt zeer eenvoudig en snel lid worden van Westwing. Er zijn twee mogelijkheden om u bij Westwing te registreren: u kunt zich zelfstandig op Westwing.nl aanmelden of u kunt door een vriend worden uitgenodigd. Onafhankelijk van welke variant u kiest, duurt het registreren slechts enkele seconden. U dient alleen uw persoonsgegevens en uw e-mailadres in te vullen.

  • Is het lidmaatschap kosteloos?

    Het lidmaatschap van Westwing is en blijft kosteloos en kent geen koopverplichtingen.

Nieuwsbrief &Account

  • Hoe kan ik de nieuwsbriefinstellingen veranderen?

    Indien u minder of geen nieuwsbrieven meer wenst te ontvangen kunt u dit zelf snel en eenvoudig aanpassen. We bieden u naast de dagelijkse nieuwsbrief ook een optie om drie maal per week of slechts wekelijkse een nieuwsbrief te ontvangen. Onderaan elke nieuwsbrief vindt u de link om uw nieuwsbriefinstellingen te wijzigen. Ook kunt in in uw account onder "Mijn nieuwsbrieven" uw voorkeur aanpassen. Klik hier om uw voorkeuren direct aan te passen.

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    U bent uw wachtwoord vergeten? Geen probleem - klikt u op de login-site op "wachtwoord vergeten"? (hier) en vul in het lege veld uw e-mailadres in, die u voor uw registratie bij Westwing gebruikt heeft. Wij versturen daaropvolgend naar het opgegeven e-mailadres een link. Als u deze link aanklikt en heeft bevestigd, kunt u voor uw account zelfstandig een nieuw wachtwoord opgeven.

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

    U kunt uw wachtwoord te allen tijde veranderen. U dient zich hiervoor in te loggen bij Westwing en klikt u dan op "Welkom,...." en vervolgens op "Mijn gegevens" (linksboven op de website, hier). Onder "wachtwoord veranderen" vult u in het eerste vrije veld uw huidige wachtwoord en direct daaronder het nieuwe wachtwoord in. Ter bevestiging van uw nieuwe wachtwoord dient u afsluitend nogmaals op "wachtwoord bevestigen" te klikken.

  • Hoe kan ik mijn e-mailadres veranderen?

    U kunt uw e-mailadres snel en eenvoudig veranderen. U dient zich hiervoor in te loggen bij Westwing en klikt u dan op "Welkom,...." en vervolgens op "Mijn gegevens" (linksboven op de website, hier), hier kunt u onder contactinformatie uw e-mailadres zien. U wijzigt uw e-mailadres door in het veld "e-mail" een nieuw e-mailadres in te voeren. Klik vervolgens onderaan op de button "opslaan".

  • Zijn mijn persoonsgegevens bij Westwing beschermd?

    Wij hechten veel belang aan de veiligheid van uw gegevens en behandelen ze volgens de strenge eisen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de Telemediawet. Heeft u nog meer vragen over dit onderwerp? Mail dan naar klantenservice@westwing.nl.

  • Hoe kan ik mijn account verwijderen?

    U kunt makkelijk zelf uw nieuwsbriefinstellingen aanpassen. Mocht u uw account volledig willen verwijderen, stuur dan een mail naar klantenservice@westwing.nl met daarin duidelijk vermeld het e-mailadres waarop u de nieuwsbrieven ontvangt.

De aanbiedingen

  • Hoe werken de aanbiedingen bij Westwing?

    Meerdere malen per week worden aan de leden van Westwing nieuwe merken en producten aangeboden met kortingen oplopend tot 70% ten opzichte van de aanbevolen marktprijs. De aanbiedingen zijn tijdsgebonden en beginnen in de regel om 8 uur 's ochtends. Van elk product is slechts een beperkte oplage beschikbaar. Om er zeker van te zijn dat u geen aanbiedingen mist, wordt u per e-mail op de hoogte gesteld. Sommige producten kunnen snel na de start van de aanbieding uitverkocht zijn. Wees er dus snel bij om er zeker van te zijn dat u de aanbiedingen niet misloopt!

Bestellen & Orderstatus

  • Hoe kan ik bij Westwing bestellen?

    Bestellen bij Westwing is heel eenvoudig. Wanneer u uw favoriete producten in uw winkelmandje heeft geplaatst en eventuele vouchers aan uw bestelling heeft toegevoegd, klikt u op de knop "Door naar de kassa". Wanneer u voor het eerst bij Westwing bestelt opent zich een nieuw venster waar uw rekeningnummer en afleveradres wordt gevraagd. Ook kunt u hier een betalingsmogelijkheid kiezen. Westwing biedt een viertal betalingsopties, meer informatie kunt u hier vinden. Na het selecteren van de betalingsmogelijkheid heeft u de mogelijkheid om in het overzichtsscherm uw gegevens te controleren. Als al uw gegevens kloppen kunt u uw bestelling afronden door op "Koop nu" te klikken. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail en u vindt deze tevens in uw account onder ''Mijn bestellingen''.

  • Hoe lang is een product in mijn mandje gereserveerd?

    Om mogelijke teleurstelling te voorkomen, willen we erop wijzen dat de items die u heeft toegevoegd aan uw winkelmandje slechts 20 minuten voor u gereserveerd blijven. Na deze 20 minuten komen de producten uit uw mandje weer beschikbaar voor andere klanten. Op het moment dat u de bestelling heeft afgerond zullen de producten daadwerkelijk voor u besteld worden.

  • Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

    U kunt altijd bijhouden wat de status van uw bestelling is. U vindt dit overzicht in het menu linksboven op de site onder "Mijn bestellingen" onder "Welkom ...!". U kunt ook hier klikken om direct naar het overzicht te gaan.

  • Kan ik nadien meerdere bestelling samenvoegen?

    Vanwege technische redenen is het helaas niet mogelijk om achteraf meerdere bestellingen samen te voegen. Bedenk dus voordat u bestelt of u alle producten heeft geselecteerd waar u interesse in heeft.

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Als u uw volledige bestelling of een deel daarvan wenst te annuleren, neem dan gerust contact met ons op. We vragen u dan uw bestelnummer (2000*****) te vermelden en welke artikelen van uw bestelling u wenst te annuleren. Als uw bestelling reeds onderweg is, dan kunt u uw bestelling retourneren. Voor de informatie over het retourproces, klik hier.

Betalen & Vouchers

  • Welke betalingsmogelijkheden heeft Westwing?

    Westwing biedt u de mogelijkheid om eenvoudig vooraf te betalen via iDeal, PayPal of met uw CreditCard. Bij het bestelproces kunt u kiezen welke betalingsmogelijkheid uw voorkeur heeft.

  • Zijn mijn betalingsgegevens en andere transacties beschermd?

    Westwing hecht grote waarde aan de veiligheid van uw gegevens. Als onderdeel van de registratie als lid op Westwing.nl wordt u gevraagd om enkele persoonlijke gegevens te verstrekken. Alle persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en in overeenstemming met de relevante wettelijke voorschriften, in het bijzonder degenen die behandeld worden zoals de wet bescherming persoonsgegevens (Wpb) omschrijft. Om uw gegevens te beveiligen in de online betaling is het systeem beveiligd met geavanceerde encryptie technieken zoals het Secure Socket Layer (SSL). De SSL is een erkend standaardprotocol dat zorgt voor veilige gegevensuitwisseling.

  • Waar vind ik mijn vouchers?

    Uw vouchers vindt u linksboven op de website onder uw account en vervolgens onder "Mijn vouchers". Hier vindt u ook de waarde van de vouchers, de geldigheidsduur ervan en de minimale orderwaarde.

  • Hoe gebuik ik mijn voucher?

    Als u de producten heeft uitgezocht en in uw winkelmandje heeft geplaatst, gaat u ''Door naar de kassa'' om uw producten af te rekenen. Zodra u in uw winkelmandje zit, kunt u via het kopje "gebruik voucher" uw voucher gebruiken.

  • Wat zijn de voorwaarden voor het gebruik van vouchers?

    Per bestelling kunt u slechts één voucher gebruiken. Vouchers zijn niet tussen leden onderling uit te wisselen. U kunt de vouchers niet gebruiken om de verzendkosten te drukken of op te heffen. Let erop dat vouchers slechts een beperkte geldigheidsduur hebben en gebonden kunnen zijn aan een minimale orderwaarde. Let erop dat als u uw bestelling retourneert u uw voucher helaas kwijtraakt.

  • Wat gebeurt er met de voucher als ik een product retourneer?

    Wanneer u een bestelling retourneert, bent u helaas uw voucher kwijt. Als het product echter defect of onvolledig is, ontvangt u van ons een nieuwe voucher. Ook ingeval u een voucher heeft gebruikt die wij ter compensatie hebben aangeboden zal deze weer aan uw account worden toegevoegd. Deze vouchers zijn te herkennen aan de beginletters "CC".

Bezorging

  • Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?

    Levertijden van de producten die op onze site worden aangeboden variëren per product. In de productomschrijving naast het product wordt aangegeven wat de verwachte levertijd van het product is.

    Na het plaatsen van uw bestelling kunt u de levertijd terugvinden in uw account onder “Mijn bestellingen”. Hier klikt u op uw ordernummer, waarna uw bestelbevestiging verschijnt. Hierop kunt u de verwachte levertijd vanaf het moment dat u besteld heeft aflezen.

    Enkele dagen voor uw bestelling wordt afgeleverd zal er automatisch een Track & Trace link naar u worden verzonden. Met deze link kunt u uw bestelling nauwlettend volgen. Deze link wordt overigens niet verzonden in het geval u grote meubels heeft besteld die met onze koerier JP Haarlem bezorgd worden. Zij zullen namelijk rechtstreeks contact met u opnemen.

    Hieronder ziet u een schematische weergave van het leverproces:

  • Hoe bezorgt Westwing de producten?

    Uw bestelling kan op twee manieren bij u worden afgeleverd: door PostNL (kleinere pakketten) of door onze koerier JP Haarlem (voor meubels en grotere pakketten).

    PostNL

    Het merendeel van de pakketten wordt door PostNL afgeleverd. Het is helaas niet mogelijk om vooraf zelf een aflevertijdstip aan te geven. In het geval u niet thuis bent bij de aflevering zal de bestelling later nogmaals bij u worden aangeboden. Mocht u bij de tweede poging ook niet thuis zijn, dan zal er een notitie worden achtergelaten waarop vermeld staat waar u uw bestelling kunt afhalen. Uw bestelling wordt maximaal twee weken voor u bewaard.

    JP Haarlem

    In het geval u grotere items besteld heeft waarbij de verzendkosten meer dan €5,90 bedragen zal uw bestelling afgeleverd worden door onze koerier JP Haarlem. Zij zullen voor de levering contact met u opnemen en een afleverafspraak te maken.

  • Hoe verloopt de bezorging tijdens de vakantie?

    Bestellingen worden na een tweede afleverpoging twee weken lang bewaard door onze bezorgpartners. Wilt u zeker zijn dat u uw bestelling op tijd ontvangt, dan kunt u ook een alternatief bezorgadres aangeven bij uw bestelling. Heeft u een bestelling geplaatst en wilt u uw bezorgadres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik de producten ook zelf afhalen?

    De producten zelf afhalen is bij Westwing helaas niet mogelijk gezien het feit dat Westwing een online Home & Living shopping club is, zonder fysieke winkel of showroom.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    De standaard verzendkosten bedragen €5,90 per bestelling. Dit tarief geldt voor producten die door PostNL bij u worden geleverd. Voor grotere en zwaardere producten (banken, tafels, etc) kan een afwijkend tarief gelden met een maximum van €59,- per bestelling. Het product zal dan op asop de gewenste plek in uw huis worden geplaatst. Wel dient deze plek goed bereikbaar te zijn (via de trap).

    Indien er een verhuislift nodig is zullen de kosten hiervoor voor eigen rekening komen. Tegen een meerprijs van €150,- is het binnen Nederland ook mogelijk deze via onze koerier JP Haarlem te regelen. Mocht u hier gebruik van willen maken, dan kunt u dit aangeven bij het maken van de afleverafspraak.

  • Bezorgt Westwing ook buiten Nederland?

    Jazeker, als u woonachtig bent in het Vlaamse gedeelte van België kunt u ook op www.westwing.nl bes

Retourneren

  • Hoe kan ik producten retourneren?

    Retourtermijn

    Voldoet de bestelling niet aan je verwachtingen om wat voor reden dan ook, dan kun je het zonder opgave van redenen gratis retourneren. Houd er rekening mee dat je de bestelling binnen 100 dagen dient te herroepen. De producten die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen nadat je een retouraanvraag bij ons hebt ingediend naar ons verstuurd of bij ons afgeleverd zijn.

    Binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief de verzendkosten, terug. Uiteraard mogen wij wachten met terugbetalen, totdat wij de producten hebben ontvangen of je kunt aantonen de producten te hebben teruggestuurd. Indien er aan de geretourneerde producten schade is geconstateerd, brengen wij deze waardevermindering in rekening. Dit doen we als deze schade is ontstaan door méér te doen met de producten dan noodzakelijk is om te bekijken of je deze wenst te houden en of het is wat je wenst.

  • Product retour sturen?

    Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met het product dat je bij ons gekocht hebt. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kun je bij ons altijd binnen 100 dagen gratis retourneren. Hieronder vind je de instructies voor een snelle afhandeling:

    1. Log in op je account en ga naar “Mijn bestellingen”.

    2. Ga naar je bestelling en selecteer de producten die je retour wilt sturen.

    3. Doorloop de retouraanvraag, en afhankelijk van het formaat en gewicht van het product ontvang je direct het retourlabel óf binnen 24u instructies per mail.

    4. In de instructies die je ontvangt vind je alle informatie over de verdere afhandeling van je retourzending.

    Naast het standaard retourproces kun je ook altijd gebruik maken van het Europese modelformulier van het herroepingsrecht dat is bijgevoegd in de bestelbevestiging. Wel zijn in dit geval de kosten voor het retourneren voor eigen rekening

  • In welke gevallen wordt mijn product thuis opgehaald?

    Er zijn twee situaties waarin je product/pakket thuis gratis wordt opgehaald door onze koerier JP Haarlem:


    • Indien je product ook op afspraak is geleverd door onze koerier JP Haarlem.

    • Indien de je pakket groter is dan (175cm * 78cm * 58cm) of zwaarder is dan 30kg.


    In alle andere gevallen kun je het pakket gewoon afleveren bij een PostNL of Bpost (België) servicepunt bij jou in de buurt. Aangezien er duidelijke afspraken met de servicepunten zijn gemaakt zullen zij het pakket altijd (moeten) aannemen.


    Mocht je pakket niet aan in één van deze categoriën vallen dan kan het tegen een meerprijs van €50,- (kostprijs) worden opgehaald door onze koerier JP Haarlem. Uiteraard is het ook mogelijk om zelf een koerier in te schakelen (kosten voor eigen rekening). Het pakket kan dan retour gestuurd worden naar: Westwing Home & Living, Postbus 1010, 7550 BA Hengelo, Nederland. Vermeld in dit geval duidelijk het ordernummer op de doos.

  • Product beschadigd of defect?

    Dat is erg vervelend en we zorgen zo snel mogelijk voor een passende oplossing. In een paar eenvoudige stappen kun je de beschadiging bij ons melden:

    1. Log in op je account en ga naar “Mijn bestellingen”.

    2. Ga naar je bestelling en selecteer het product dat beschadigd is.

    3. Selecteer de reden “Product beschadigd/defect”, geef een duidelijke omschrijving van de beschadiging en upload foto’s waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is.

    4. Wij komen dan binnen 24u met een reactie en passende oplossing.

  • Wanneer en hoe krijg ik mijn betaling terug?

    U krijgt uw betaling zo spoedig mogelijk terug nadat de geretourneerde bestelling bij ons aangekomen is. De retourzending naar Duitsland inclusief verwerking in het verzendhuis neemt gemiddeld twee weken in beslag. Vervolgens zullen wij u per e-mail de ontvangst van de producten bevestigen en binnen vijf werkdagen het aankoopbedrag terugstorten op de rekening waarmee u de aankoop heeft gedaan. In het geval uw bestelling met onze koerier JP Haarlem is opgehaald zal het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na de retour teruggestort worden. Is het meer dan drie weken geleden dat u iets retour heeft gestuurd en is het bedrag nog steeds niet teruggestort op uw bankrekening, dan kunt u het beste contact opnemen met ons.

Beschadiging of defect

  • Wat moet ik doen als mijn product beschadigd of defect is?

    Dat is erg vervelend en we zorgen zo snel mogelijk voor een passende oplossing. In een paar eenvoudige stappen kun je de beschadiging bij ons melden:

    1. Log in op je account en ga naar “Mijn bestellingen”.

    2. Ga naar je bestelling en selecteer het product dat beschadigd is.

    3. Selecteer de reden “Product beschadigd/defect”, geef een duidelijke omschrijving van de beschadiging en upload foto’s waarop de beschadiging duidelijk zichtbaar is.

    4. Wij komen dan binnen 24u met een reactie en passende oplossing.

Vragen over het uitnodigen van vrienden

  • Kan ik Westwing bij mijn vrienden aanbevelen?

    Wij vinden het erg fijn als u Westwing aanbeveelt bij uw vrienden, kennissen en familie. Nadat de door u uitgenodigden hun "uitnodigings-e-mail" bevestigd hebben, ontvangen zij een voucher ter waarde van €10,-. Als zij vervolgens een aankoop doen bij Westwing, ontvangt u ook een voucher ter waarde van €10,-!

  • Hoe nodig ik mijn vrienden uit?

    Als u ingelogd bent bij Westwing, vindt u rechtsbovenaan de tekst: "nodig uw vrienden uit". Als u deze aanklikt hoeft u alleen de e-mailadressen van uw vrienden in te voeren en de uitnodigingen worden verstuurd.

Overige vragen

  • Hoe kan ik u over problemen op de site berichten?

    Wanneer u problemen ervaart op de website of bijvoorbeeld bij het inloggen, kunt u een mail sturen naar klantenservice@westwing.nl. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om het probleem op te lossen.

  • Ik zou graag met Westwing samenwerken, tot wie moet ik mij richten?

    Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe partners om mee samen te werken. U kunt met ons in contact komen via klantenservice@westwing.nl.

  • Hoe kom ik aan verdere informatie over de artikelen uit het magazine?

    We zijn blij dat u geïnspireerd raakt door ons magazine. Vanwege de internationale fotografen en artikelen is het echter niet mogelijk om meer informatie te verstrekken over de artikelen uit het magazine.

  • Waar kan ik de bedrijfsgegevens van Westwing vinden?

    Vestigingsadres (let op: geen bezoekadres en geen retourzendingen):
    Danzigerkade 23-C
    1013 AP Amsterdam
    KvK-nummer: 53963199
    BTW-identificatienummer NL: NL851092494B01
    BTW-identificatienummer BE: BE0553772010

Tips & feedback

  • Hoe en waar kan ik feedback geven?

    Heeft u op- of aanmerkingen dan kunt u contact opnemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@westwing.nl.

  • Wat doet Westwing met mijn klacht?

    Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. U ontvangt dan binnen 1 week een bericht van ons. Wanneer wij uw klacht niet kunnen oplossen kunt u indien gewenst ook gebruik maken van de diensten van de geschillencommissie via www.sgc.nl.

    Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  • Heb ik bij Westwing garantie op mijn producten?

    Westwing streeft naar producten met de beste kwaliteit. Toch kan het voorkomen dat u een product ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat u dit in gebruik heeft genomen. Daarom is op uw aankoop bij Westwing altijd de wettelijke garantie van toepassing. Hierbij volgen wij dan ook de wet.

Vragen over de klantenservice

  • Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

    Kunt u geen antwoord op uw vraag vinden bij de veelgestelde vragen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@westwing.nl of door ons te bellen op 020-7602010 (ma - vr: 9:00-18:00 uur)