Samenvatting & Actuele informatie

Er zijn op dit moment geen significante beperkingen op bestellingen als gevolg van de maatregelen die momenteel door regeringen en autoriteiten zijn genomen. Het verkeer van goederen tussen Nederland, België en met andere Europese landen verloopt nog voorspoedig. 

Uiteraard neemt Westwing gepaste maatregelen voor alle medewerkers, zodat iedereen gezond blijft en dat wij jou dagelijks kunnen blijven inspireren. De hygiënemaatregelen in onze magazijnen zijn aangescherpt en de strikte naleving wordt consequent gecontroleerd. Onze logistieke afdeling blijft alles probleemloos verwerken in nauwe samenwerking met onze verzendpartners. 

  • PostNL blijft gewoon bezorgen, maar de bezorgers zullen meer afstand nemen bij het afleveren van pakketten.
  • Er zullen de nodige zelfstandig opererende servicepunten gesloten zijn vanwege de lockdown. Servicepunten in supermarkten blijven gegarandeerd open. Voor Postpunten in de buurt: https://www.postnl.nl/locatiewijzer
  • Door de grote volume pakketten dat PostNL momenteel ontvangt en verwerkt, kunnen sommige pakketten mogelijk later aankomen dan gepland
  • Uitgebreidere PostNL info op: www.postnl.nl/klantenservice/coronavirus/informatie
  • PostNL Extra @ Home heeft voorzorgmaatregelen genomen, vanwege de regels die door de overheid zijn vastgesteld. Veiligheid van de bezorgers en consumenten staan hierbij voorop, persoonlijk contact moet zoveel mogelijk worden vermeden. Gelieve rekening houden dat de bezorgers mogelijk niet de volledige service kunnen uitvoeren, die belooft is op de website. PostNL Extra @ home zal meer informatie versturen voorafgaand aan de bezorging of ophaling.
  • Bpost servicepunten zijn voor zover wij weten nog open voor het verwerken van retouren in België.

Leveranciers & levertijd

We staan in nauw contact met onze leveranciers wereldwijd en zorgen ervoor dat onze distributieketen goed blijft functioneren. Momenteel kan het vanwege corona (en in sommige gevallen Brexit) voorkomen dat onze levertijden wat langer zijn dan normaal. Wij proberen de levertijd zo goed van te voren in te schatten samen met de leverancier. In geval van vertraging, zullen wij u in individuele gevallen direct informeren als dit nodig is.

 

Retourzendingen

Als gevolg van de huidige situatie kan er een vertraging optreden bij het in ontvangst nemen en terugbetalen van retourzendingen. Uiteraard ontvangt u de terugbetaling van uw geretourneerde producten. Wij vragen om uw begrip, hartelijk dank!

 

Vragen?

Natuurlijk zijn we ons er allemaal van bewust dat deze situatie op elk moment kan veranderen. Wij zullen je hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte brengen. Als je nog vragen of zorgen heeft, staat onze klantenservice je graag te woord - veilig en wel vanuit huis natuurlijk. Neem gerust contact op. 

 

Laatste update: 14/04/2021

 

Contact met Westwing

  • Messenger

    Stuur ons een Facebook bericht

  • +31 (85) 8889079

    Ma-Vr: 9:00-18:00 uur

  • Whatsapp

    Verstuur Whatsapp