Acties verzendpartners op basis van de coronacrisis

 Het verkeer van goederen binnen Nederland en België en met andere Europese landen blijft doorgaan.

  • PostNL blijft gewoon bezorgen, maar de bezorgers zullen meer afstand nemen bij het afleveren van pakketten.
  • Er zullen langzaam meer zelfstandig opererende servicepunten sluiten. Servicepunten in supermarkten blijven gegarandeerd open. Voor servicepunten in de buurt: https://www.postnl.nl/locatiewijzer
  • Door de grote volume pakketten dat PostNL momenteel ontvangt en verwerkt, kunnen sommige pakketten mogelijk later aankomen dan gepland
  • Uitgebreidere info op: www.postnl.nl/klantenservice/coronavirus/informatie
  • PostNL Extra @ Home heeft verscherpte maatregelen genomen voor de levering van producten. Veiligheid van de bezorgers en consumenten staat hierbij voorop, persoonlijk contact moet zoveel mogelijk worden vermeden. Gelieve rekening houden dat de bezorgers mogelijk niet de volledige service kunnen uitvoeren, die belooft is op de website. PostNL Extra @ home zal meer informatie per mail sturen voorafgaand aan de bezorging.

Uitzondering voor situatie in Belgie

  • PostNL sluit tijdelijk een deel van zijn servicepunten voor het ophalen van pakketten
  • PostNL blijft leveren en zal 2 bezorgpogingen doen in België. Daarna proberen ze het bij een servicepunt af te leveren die nog open is. Mocht dit niet lukken dan zal het pakket retour naar Westwing gaan.
  • Bpost servicepunten zijn voor zover wij weten nog op voor het verwerken van retouren in België.

Onze logistieke afdeling, in nauwe samenwerking met onze verzendpartners, blijven je bestellingen dus vlot en veilig verwerken.

 

(Update: 03/04/2020)

Contact met Westwing

  • Messenger

    Stuur ons een Facebook bericht

  • +31 (85) 8889079

    Ma-Vr: 9:00-18:00 uur

  • Whatsapp

    Verstuur Whatsapp