Opvolging van levering

Heb je de bestelde producten nog niet ontvangen? Controleer eerst de status van de producten in het overzicht van je bestellingen. Klik hier om naar je bestellingen bij Westwing Club Sales en Westwing Shop te gaan.

Soms kan een zending niet worden afgeleverd door de koeriersdienst en wordt deze eerst beschikbaar gesteld voor afhaling in een servicepunt, afgeleverd bij buren of teruggestuurd naar de afzender.

Aflevering op servicepunt

Wanneer een pakket niet direct kan worden afgeleverd en ook niet bij de buren terecht kan, gaat de levering naar een servicepunt. Het adres van het servicepunt kun je terugvinden in de track & trace van de bestelling.

Met je Identiteitsbewijs kun je het pakket hier eenvoudig ophalen. Let op: een pakket blijft maar voor 1 week bij een servicepunt liggen, voordat het retour afzender gaat.

Als u het pakket niet kunt afhalen in de servicepunt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Retour afzender

Als de zending al onderweg is en niet kan worden afgeleverd, dan wordt het pakket retour afzender gestuurd. Het duurt gemiddeld 14 dagen voordat wij een retour verwerkt hebben en dat wij het opnieuw kunnen aanbieden. Mocht je de bestelling opnieuw willen ontvangen, dan horen wij het graag tezamen met de juiste adresgegevens.