Producten retour sturen

Heb je de producten retour aangemeld?

Inpakken en verzenden:

  1. Verpak het product (waar mogelijk) in de originele verpakking, anders is het ook mogelijk om alternatief inpakmateriaal te gebruiken.
  2. Print het retourlabel en plak dit op de buitenzijde van de verpakking (indien je meerdere pakket heeft, vraag dan voor elk pakket een apart label aan), het ontvangen retourformulier kan optioneel in het pakket worden gelegd. Dit is niet langer noodzakelijk.
  3. Lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde servicepunt:

Voor NederlandPostNL

Voor België: Bpost

 

Meegeven aan pakketbezorger van PostNL

Het is in principe ook mogelijk om een pakketje mee te geven aan de PostNL pakketbezorger, echter moet er wel ruimte beschikbaar zijn in de vrachtwagen en moet het product voorzien zijn van een retourlabel. Qua grootte dient het pakketje ook ongeveer gelijk te zijn aan je retourzending, 5 stoelen meegeven voor het ontvangen van een klein pakketje zal niet gaan. Deze regeling is vooralsnog alleen in Nederland mogelijk.

 

Verdere verloop van je retourzending:

  1. Het product wordt retour gestuurd naar ons verzendhuis in Duitsland (voor Nederlandse retourzendingen via een verzamelpunt van PostNL in Hengelo)
  2. De retourzendingen worden in ons magazijn uitgepakt, gecontroleerd, en verwerkt.
  3. Je ontvangt een bevestiging zodra het aankoopbedrag is teruggestort op uw rekening.

Het gehele retourproces neemt gemiddeld 2 weken in beslag.

Wij raden je aan om het afleverbewijs van het postpunt goed te bewaren totdat je de terugbetaling van ons hebt ontvangen. Westwing is niet verantwoordelijk voor verloren retourzendingen, als het afleverbewijs van de retourzending niet getoond kan worden.

 

*Bestellingen geplaatst vanaf 22.10.2020 mogen als uitzondering uiterlijk 31.01.2021 aan ons retour gezonden worden.

Contact met Westwing

  • Messenger

    Stuur ons een Facebook bericht

  • +31 (85) 8889079

    Ma-Vr: 9:00-18:00 uur

  • Whatsapp

    Verstuur Whatsapp