Manieren van levering

Je bestelling kan op drie manieren bij jou worden afgeleverd:
1. Door PostNL (kleine en middelgrote pakketten)
2. De Premium Bezorgservice van PostNL: Extra@Home (voor grote meubels en grotere pakketten)
3. Rechtstreeks vanuit een partner van Westwing. Dit vermelden wij aan de rechterkant op de productpagina. Zodra wij een bestelling versturen, kun je het volgen vanuit je eigen account bij mijn bestelling

PostNL 

Het merendeel van de pakketten wordt door PostNL afgeleverd. Bij verzending vanuit ons magazijn krijg je een e-mail van ons. Zodra het pakketje in bezit is van PostNL sturen zij eveneens een bericht, met een track & trace en bezorgdatum. 

Het is helaas niet mogelijk om vooraf zelf een aflevertijdstip aan te geven. In het geval dat je niet thuis bent tijdens de aflevering, zal de bestelling later nogmaals bij jou worden aangeboden. Mocht je bij de tweede poging ook niet thuis zijn, dan zal er een notitie worden achtergelaten waarop vermeld staat waar je jouw bestelling kunt afhalen. Je bestelling wordt maximaal twee weken voor je bewaard. Voor meer informatie over afwezigheid: Afwezigheid tijdens de bezorging

PostNL Extra@Home

In het geval je grotere items besteld hebt, zal je bestelling afgeleverd worden door de Premium Bezorgservice van PostNL: Extra@Home. Zodra de bestelling is aangekomen in het magazijn van Extra@Home zullen zij een bezorgkalender naar je toe e-mailen. Je kunt via deze e-mail een besteldatum voor de aankomende 7 dagen kiezen, die voor jou het beste uitkomt. Op de avond voor de levering ontvang je een bevestigingsmail met verwachte levertijd en op de ochtend zelf een sms ter herinnering. Het product zal door PostNL Extra@Home op de gewenste plek bij je thuis worden geplaatst en op aanvraag uitgepakt worden. Houd er rekening mee dat deze plek wel goed bereikbaar moet zijn via de trap of lift.

Indien er een verhuislift nodig is zullen de kosten hiervoor voor eigen rekening komen. Tegen de kostprijs is het binnen Nederland ook mogelijk dit te regelen via Westwing, zodat PostNL: Extra@Home je meubelstuk komt leveren met een verhuislift. Je kunt het best in de week voorafgaand aan de levering contact opnemen met onze klantenservice, zodat de verhuislift tijdig aangevraagd kan worden. Uiteraard kunnen wij dan ook meer vertellen over de kostprijs van de verhuislift. Meer informatie op: Levering van grote meubelen

Partners

Sommige producten worden rechtstreeks door onze partners verstuurd, waardoor je het nog sneller in huis hebt! Let op: zij kunnen gebruik maken van andere logistieke partners, zoals bijvoorbeeld DPD, DHL of GLS. Dit verschilt per partner. Zodra je een verzendbericht van ons krijgt, kun je de track & trace vinden bij mijn bestelling. Uiteraard gelden dezelfde voorwaarden zoals je die van ons gewend bent; 30 dagen retourrecht, gratis retournering (het gehele retourproces verloopt via Westwing) én de Westwing-klantenservice. 

Producten ophalen bij ons magazijn is helaas niet mogelijk.

Contact met Westwing

  • Messenger

    Stuur ons een Facebook bericht

  • +31 (85) 8889079

    Ma-Vr: 9:00-18:00 uur

  • Whatsapp

    Verstuur Whatsapp