Levertijden van je bestelling

Westwing werkt vaak rechtstreeks samen met leveranciers. Op deze gevallen worden de producten pas na afloop van een campagne bij de leverancier besteld. Zo vermijden we kosten voor o.a. opslagruimtes. Deze kostenbesparing berekenen we graag door naar jou, zodat jij voordelig kunt shoppen bij ons.

Gezien producten vaak afkomstig zijn van verschillend leveranciers, kunnen de levertijden tussen producten in een bestelling verschillen. Afhankelijk van het product kan de levertijd variëren van enkele dagen tot enkele weken - de geschatte levertijd wordt direct naast het product weergegeven. 

 

 

 

Soms sturen onze partners de producten rechtstreeks naar je toe, in andere gevallen stuurt de partner de producten naar Westwing, waar we na inspectie van de producten, de bestelling inpakken en naar je doorsturen. We sturen je een e-mail wanneer je bestelling jou kant op komt. In het overzicht onder mijn bestellingen kun je op elk moment de actuele status van je bestelling bekijken.

Enkele dagen voor jouw bestelling wordt afgeleverd zal er automatisch een Track & Trace-link naar jou worden verzonden. Met deze link kun je je bestelling nauwlettend volgen. In het geval je grote meubels hebt besteld die bezorgd worden door PostNL: Extra@Home zal er een e-mail verstuurd worden om een bezorgdatum te kiezen. Je vindt hieronder meer informatie. 

Levering van grote meubelen

 

Contact met Westwing

  • Messenger

    Stuur ons een Facebook bericht

  • +31 (85) 8889079

    Ma-Vr: 9:00-18:00 uur

  • Whatsapp

    Verstuur Whatsapp