Levering van grote meubelen

In het geval van grote meubels en grotere pakketten, zal je bestelling worden afgeleverd door de Premium Bezorgservice van PostNL: Extra@Home. Het werkt als volgende:

  1. Zodra de bestelling is aangekomen in het magazijn van Extra@Home zullen zij een bezorgkalender naar je toe e-mailen.
  2. Je kunt via deze e-mail een dag van levering selecteren voor de aankomende 7 dagen, die voor jou het beste uitkomt.
  3. Op de avond voor de levering ontvang je per e-mail een afspraakbevestiging van PostNL met daarin de verwachte tijdsvenster van 3 uur dat PostNL langskomt voor de bezorging. Eveneens is er een link toegevoegd om op de dag zelf een punctuele levertijd in te zien. Zo weet je waar je aan toe bent.
  4. Op de ochtend zelf ontvang je een sms als herinnering voor de bezorging, mits wij een nummer hebben van jou.
  5. Het product zal door PostNL Extra@Home op de gewenste plek bij je thuis worden geplaatst en uitgepakt worden indien je dat wenst. Houd er rekening mee dat deze plek wel goed bereikbaar moet zijn via de trap of lift.

Niet thuis in de week van levering? Afwezigheid tijdens de bezorging

Vragen over retourneren van grote meubelen? Ophalen van je retour

Verhuislift

Indien er een verhuislift nodig is zullen de kosten hiervoor voor eigen rekening komen. Tegen de kostprijs is het binnen Nederland ook mogelijk dit te regelen via Westwing, zodat PostNL: Extra@Home je meubelstuk komt leveren met een verhuislift. Je kunt het best in de week voorafgaand aan de levering contact opnemen met onze klantenservice, zodat de verhuislift tijdig aangevraagd kan worden. Uiteraard kunnen wij dan ook meer vertellen over de kostprijs van de verhuislift.

Contact met Westwing

  • Messenger

    Stuur ons een Facebook bericht

  • +31 (85) 8889079

    Ma-Vr: 9:00-18:00 uur

  • Whatsapp

    Verstuur Whatsapp