Betaling niet gelukt

Het kan zo zijn dat je twijfelt tijdens het afrekenen of dat je nog verder wilt kijken naar andere producten. Als je dan al bij de internetbankieren pagina van je bank aangekomen bent of bij Paypal, dan zul je een stap terug moeten zetten naar de Westwing-pagina. Het kan zo zijn dat je dan bij je overzicht van bestelling al ziet dat de bestelling wordt verwerkt, zonder dat je daadwerkelijk betaald hebt. Dit komt doordat ons betaalsysteem wacht op een betalingsbevestiging van je bank of Paypal. Aangezien de betaling niet is doorgezet, zal deze bestelling na een uur komen te vervallen en verdwijnt deze ook uit je overzicht. Je kan de bestelling ook annuleren in bij mijn bestellingen. 

Bij twijfel kun je natuurlijk natuurlijk contact opnemen met de klantenservice tijdens kantooruren. 

 

Contact met Westwing

  • Messenger

    Stuur ons een Facebook bericht

  • +31 (85) 8889079

    Ma-Vr: 9:00-18:00 uur

  • Whatsapp

    Verstuur Whatsapp